GoKids English je kurz pro rodiče s dětmi od 6-36 měsíců, na kterém se s prvky metody Baby Signs® (Znakování s miminky), přirozeným způsobem, poslechem, pozorováním, napodobováním a hrou učí angličtinu.
Je ideální pro rodiče, maminky, tatínky, nebo i babičky, dědečky, tety, strýčky atd., kteří chtějí svým miminkům a batolátkům dopřát krásný, seberozvojový a dobře strávený, společný čas, během něhož si mohou dopřát nejen mnoho zábavy, přirozeně nasát angličtinu, ale také nalézt společný jazyk pomocí znakování, díky čemuž se mnohem snáž spolu dorozumí napříč rodinou a získají společný nástroj, který jim pomůže budovat i do budoucna hlubší a snažší sebevyjádření a propojení, a to často ještě dříve, než přijdou samotná správně artikulovaná slova a řeč, které však znakování také rozvíjí!
Jak si často brzy všimneme, právě znakování, je u miminek a batolat přirozenou formou komunikace, ještě předtím, než ovládnou mluvidla, slova, řeč. Je to komunikace, kterou je učíme, i kterou si sami vynalézají.
Představte si však, že přirozeného znakování, při “Bu Bu Bu Kuk” (schované oči pod dlaněmi a odkrytí očí), “Pá pá” (mávání rukou nad hlavou na pozdrav), “Pojď sem” (pokynutí pohybem ruky z dáli k sobě), “Hačí” (poklepání dlaní na židličku), nebo třeba “Prosím” (tření dlaní o sebe), to vůbec nemusí končit, nýbrž se to všechno může ještě tříbit a rozšiřovat o další znaky i anličtinu. Takže vám děťátko dokáže místo pláče třeba ukázat, třeba místo pláče “zaznakovat” konkrétní věci, jakože je mu zima, má hlad, hledá oblíbenou kačenku, nebo chce jít ven.
Metoda Znakování s miminky – Baby Signs, kterou kurz Go Kids English pro děti od 6-36 měsíců využívá tohle totiž všechno dokáže.
Dokáže rozvíjet slovní zásobu, osvojovat si komunikaci, spolupráci, vzájemnou dohodu, i porozumění a navíc, opět právě díky komunikaci ve spojitosti s mluveným slovem i znakováním, pokud je navíc komunikační jazyk jiný než mateřsky, umí jej s tímto jazykem také propojit a krásně přemostit!
GoKids English je skvělý kurz, který všestranně rozvíjí potenciál i intelekt dětí v nejranějším věku, kdy se děti učí vše, nejen jazyky, ale obzvláště jazyky, velice přirozeně a snadno, a kdy je tedy nasnadě, jim dopřát, co nejvíce podpůrné prostředí pro to, aby se ve svém plném potenciálu mohly rozvinout.
Není třeba s učením se dalšího jazyka u dětí vyčkávat, naopak čím déle se s tím otálí, tím složitější cesta k dalšímu jazyku, může být.
Děti jsou od narození přirozeně nadané vstřebáváním jazyka a nejpřirozenějším způsobem tohoto vstřebávání, přirozeného přijetí a používání tohoto jazyka je, skrze vlastní zkušenost a smysly, kdy si tento jazyk samy zažívají.
– Nečekejme proto až bude učení dalšího jazyka pro děti těžší. Dopřejme jim, a tak v konečném důsledku, třeba i sami sobě angličtinu právě nyní, v období, kdy se ji mohou učit snadno a kdy na to můžeme vytvářet prostor.
Kurzy GoKids English jsou vytvořeny na podporu rozvoje jazyka od miminek a mají svou návaznost a pokračování až přes školní věk. Díky čemuž děti mohou s angličtinou přirozeně splynout, a mít ji, jako svou přirozenou součást.
- Pro miminka a batolata jsou kurzy zaměřeny na celkový rozvoj komunikačních dovedností a psychomotoriky
- Pro děti od 3 do 6 let jsou kurzy dále také inspirovány montessori pedagogikou.
- Pro děti ve školním věku lze pak pokračovat například s programem SciLearn English vytvořeným týmem neurovědců, díky kterému mohou angličtinu dokonale zvládnout, až k akademické úrovni.
Jak takový kurz angličtiny pro nemluvňata vypadá :)?
Zkuste nyní zapomenout na klasickou výuku a lekce angličtiny, kde se děti učí zpaměti slovíčka, musí umět psát a číst, přepisují pasáže z učebnic, vyplňují chybějící slovesa ve správném tvaru a jsou zkoušeny před tabulí…
A místo toho si představte tvůrčí čas, v útulném prostoru studia, na měkkém koberci, kde se děti mohou volně pohybovat a projevovat, jak je jim přirozené, v bezpečném dosahu, za přítomnosti své blízké doprovázející osoby a angličtinu, která je od samého příchodu do prostoru skrze lektorku a její řeč v angličtině přítomná, zažívají ještě k tomu, v rámci určitého tématu (“v parku”, “zvířátka v zoo”, “koupání”,…).
Takže, řekněme třeba při zmíněném tématu koupání, nejsou děti umístěny na jednom místě, ze kterého sledují tabuli, obrázky, učebnici nebo prezentaci, na které jsou vyobrazení vody, bublin, apod., ale volně se pohybují studiovým prostorem, ve kterém je umístěna reálná vanička s vodou, v ní plavou kachničky, které z ní mohou lovit, a k tom je lektorka podporuje v bublání do kelímku k vytváření pěny, foukání do bublifuku a přelévání vody pomocí konvičky, takže děti jen radostí výskají, zatímco jim je vše popisováno, pojmenováváno v kontextu, anglickém jazyce i ve znacích tak, aby je dokázaly sami napodobit, opakovat a použít.
Vše tedy zažívají po celou dobu všemi smysly, vlastním zapojením a hrou, v anglickém jazyce, takže vše (zážitky, hry i svůj druhý jazyk), vstřebávají formou i způsoby sobě vlastními.
“Učí se” tedy angličtinu, a přitom si “jen” hrají, seznamují se navzájem, tráví společně dobře strávený čas v bezpečném kruhu dalších dětí a rodičů a setkávají se přitom s mluvenou angličtinou, anglickými písničkami, i třeba znakujícím medvídkem Beebo.
Lektorka: Kateřina Kaclíková
Termín:
- Úterý 10:15